L'oréal Paris Elseve Mucizevi Bakım Yağı (Onarıcı)

L'oreal Paris Elseve Mucizevi Bakım Yağı
Uzun zamandır saç bakım köşeme bir deneyim eklemediğimi fark ettim.
Açıkcası saçıyla çok uğraşan ama bakım için üşenen biriyim 👀

İndirimde aldığım bu yağı uzun süredir kullanıyorum. 
Hemen ürüne kısaca göz atalım;

Saç Dokusunu Onarıcı Bakım
Değerli çiçek özlerinin eşsiz birleşimini sağlayan büyülü yapısıyla saç tellerini onarır ve saçın tamamına ipeksi bir doku kazandırır.
Kullanım Önerileri
Şampuanlama öncesi saçın tamamına uygulayarak saçın yıpranmış kısımlarını onarma,
Tarama öncesi saç boylarından uçlara kadar uygulayarak yıpranmaya karşı koruma,
Son rötuşta uygulayarak, çatallaşmış saç uçlarına sağlıklı ve ipeksi bir görünüm kazandırmak için kullanabilirsiniz.
Saçı ağırlaştırmaz. Kırıkları onarır. Saç telini korur.

Kişisel yorumlarım;
Saçım boyalı, normal hali dalgalı olmasına rağmen ben her banyodan sonra düzleştirmeyi tercih ediyorum. Haliyle ne kadar düzenli kırıklarımı aldırmaya çalışsam da bunun önüne geçemiyorum.
Ben bu yağı genelde duştan sonra saçlarımın yıpranmış kısımlarına uyguluyorum. 
Hem kolay taranması adına hem de saçlarıma gelecek zararı azaltmak adına.
Bu konuda ki işlevselliğinden oldukça memnunum. Kolay açılmayan saçlarınız varsa gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz. Saçı ağırlaştırmıyor.
Çok nadir, saçım kuruyken gün içinde uç kısımlarına uyguluyorum. 
O kuru ve çatallaşmış görünümün gitmesi için. 
Onun haricinde tek katılmadığım nokta kırıkları onarması. Bu açıdan bir mucize beklemeyin derim ben.
Ürün 100 ml.
Boyalı saçlar ve normal saçlar için seçeneği de bulunmakta.
Kokusu çok hoş. Ağır bir kokusu yok.
Saçımı ağırlaştırmasın, aynı zamanda kolay taranma sağlasın ve saç telimi korusun diyorsanız deneyebilirsiniz :) 

Okuduğunuz için teşekkürler💓

Yıpranmış saçlar için önerilerinizi merakla bekliyorum :)



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası