L'oréal Paris Değerli Çiçekler Temizleme Sütü

Loreal Paris Değerli Çiçekler Temizleme Sütü
Herkese yeniden merhaba!
Loreal Paris kısa bir süre önce değerli çiçekler serisini satışa sundu. Bende denemek için şansımı temizleme sütünden yana kullandım. Daha önce temizleme sütü kullanmadığım için...

Ürünü kısaca tanıyalım;

Değerli Çiçekler Temizleme Sütü Normal Ve Karma Ciltler
Loreal Paris laboratuvarları, her gün arınmış, rahat ve ferah bir cilt için lotus ve gül özlerini birleştirerek dengeleyici etkiye sahip Değerli Çiçekler Temizleme Sütünü geliştirdi.
Kremsi dokusu ile makyajı mükemmel bir şekilde çıkarır. 
Cildi nemlendirir ve canlandırır.
Gül cildi yumuşatır.
Lotus cildi dengeler ve korur.
Özel çiçeksi kokusuyla eşsiz bir deneyim sağlar.
Kanıtlanmış Etki
Makyajdan arınan ve nemlenen cilt durulaşır, pürüzsüzleşir. İlk kullanımdan itibareni cilt yatışır ve yoğun bir rahatlama hisseder. 
Günden güne yumuşar, esnekleşir, güzelleşir.
Kullanım Tavsiyeleri
Her sabah ve akşam, bir pamuk yardımı ile yüz ve boyun bölgelerine uygulayın.

Loreal Paris Değerli Çiçekler Temizleme Sütü
Kişisel yorumlarım;
Ürün losyon kıvamında.
Ambalajın pompalı olması kesinlikle çok kullanışlı.
İçerisinde parfüm bulunuyor. Kokusu bana biraz yoğun geldi.
Ürünü ben genelde elime bir iki pompa sıkıp, direkt makyajlı bölgeye masaj yaparak daha sonrasında su ile arındırarak kullandım. 
Eyeliner ve rimeli güzel bir şekilde çıkarıyor. Fakat ten makyajımda tatmin edici bir temizlik sağlayamıyorum. Bunun sebebi ise içeriğindeki yağlardan kaynaklanıyor bence. Sanki makyaj kalıntıları yüzümde tabaka haline geliyor. Ve kolay kolay arınmıyor. 
Pamukla denediğimde ise bir tık daha iyi ama asla micel suların yerine geçemez diye düşünüyorum. 
Sevemediğim nokta yüzde yağlı bir his bırakması...
Artı yön olarak makyajı temizledikten sonra yüzü çok kurutmaması.
Ürünü karma ciltlerin seveceğini düşünmüyorum. Bende karma cilde sahibim. 
Sabah kalktığımda ya da gün sonunda genelde T bölgemde yağlanma olur. Maalesef bunu da arındıramıyor. 
Kuru ciltlerin memnun kalacağını düşünüyorum en azından günlük bir cilt temizliği için.
Fiyatı 20-25 ₺

Okuduğunuz için teşekkürler💜

Sizin kullanıp memnun kaldığınız temizleme ürünleri neler?
Yorum bırakmayı unutmayın☺





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası