Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli

Garnier Micellar Kusurusuz Makyaj Temizleme Jeli
Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba!
Garnier, Micellar Makyaj Suyundan sonra Micellar Makyaj Temizleme Jeli çıkardı kısa bir süre önce.
Severek kullandığım Neurogena Makyaj Temizlem Jeli piyasadan kaldırıldığı için bu ürünü gördüğümde hemen denemek istedim. 
Geçelim incelemeye...

Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli Benim İçin Uygun Mu?
Evet, eğer tek bir hareketle hem makyajınızı temizleyecek hem de cildinizi arındıracak etkili ve kullanımı kolay bir ürün arıyorsanız uygundur.

Farkı Nedir?
Yeni nesil Micellar Kusursuz Maktaj Temizleme Jeli, cildi temizlemenin yanında göz ve dudak makyajını bile temizlemeye yardımcı hepsi bir arada çözümdür.

Nasıl Etki Eder?
Üzüm özü ve ciltteki kir ve kalıntılara mıknatıs gibi yapışan misel tanecikleri ile zenginleştirilmiş formülü tek bir hareketle cildi arındırır, yüz, göz ve dudaktan makyajı temizler.
Sonuç: Ovalamaya gerek kalmadan tertemiz bir cilt.
Parfümsüz rahatlatıcı formülü, hassas ciltler de dahil tüm cilt tipleri için uygundur.

Nasıl Kullanılır?
Nemli yüze uygulayınız. Suyla köpürtünüz, göz ve dudak çevresine odaklanarak nazikçe dairesel hareketlerle masaj yapınız ve durulayınız. Gözle direkt temas halinde hemen bol su ile durulayınız. 
Paraben içermez.
Gerçek kullanım şartları altında etkinliği bilimsel olarak kanıtlanmıştır.
Toleransı, hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için dermatolojik olarak test edilmiştir.


Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli
Kişisel yorumlarım;
Öncelikle ürünün parfüm ve paraben içermemesi benim için + puan.
Ambalajının pompalı olması kesinlikle çok rahat bir kullanım sağlıyor.
Ürün ve ambalaj şeffaf. 
Bu şekilde içinde ne kadar kaldığını rahatlıkla görebiliyorsunuz.
Kokusuna hala anlam veremedim ama bana uhu gibi bir koku çağrıştırıyor nedense :/
Yoğun göz makyajını ve kirpikleri aşırı güzel bir şekilde temizliyor olması gönlümü fethetti. 
Çünkü diğer türlü hem pamuk israfı hem zaman kaybı hem de kirpik kaybı demekti benim için. Bir iki pompa yüzü arındırmak için yeterli oluyor.
Sabah kalktığımda T bölgemde hafif bir yağlanma oluyor. 
Bu ürün ile gayet güzel temizleniyor o yağlı bölge. 
Ama gel gelelim ki bu üründe en sevmediğim yanı yüzü çok kurutması.
Bu jel ile yüzümü temizledikten sonra hemen nemlendirici uyguluyorum. 
Aksi halde yüzüm aşırı geriliyor.
Cildi yüzeysel olarak arındırdığını düşünüyorum ama cildi rahatlatır kısmına katılamıyorum maalesef. 
Fiyatı 17 lira civarı bir şey yanlış hatırlamıyorsam.
Benim tekrar alacağım bir ürün oldu. 
Özellikle göz makyajını temizlemek için çok ideal...

Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi merakla bekliyorum :)
Sevgiyle kalın.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası