Gratis ve Kiko Alışverişim

Gratis ve Kiko Alışverişim
Herkese tekrardan merhaba!
Bu aralar yaptığım küçük çaplı bir alışverişi sizlerle de paylaşmak istedim. 

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli & Eklips Allık Fırçası
Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli: Garnier severek kulladığım temizleme suyunun jel versiyonunu çıkarmış. Daha önce makyaj temizleme jeli olarak Neutrogena  kullanmıştım. Gayet memnundum. Makyaj çıkarmaya üşenenler için biçilmiş kaftan makyaj temizleme jelleri. Suyla köpürtüp yüzünüzü yıkıyorsunuz ve makyajınız çıkmış oluyor. Özellikle göz makyajı için güzel bir kurtarıcı, bakalım bu ürün nasıl deneyip yorumlayacağım..
Fiyat: 17,90 tl (indirim var mıydı hatırlamıyorum)

Eklips Allık Fırçası
Eklips Allık Fırçası: Bu fırçalardan sonunda bende bir tane aldım. Şuan çok pofuduk ve şık görünüyor. Deneyip görelim!
İndirimli Fiyat: 17,25 tl  İndirimsiz Fiyatı: 24,90 tl

Kiko Highlighter Pencil
Kiko Perfect Eyes Duo Highlighter Pencil: Kaşlarımı dolduktan sonra ön plana çıkarmak ve şeklini düzgünleştirmek için açık bir fondöten ve kaş fırçası ile bu işlemi gerçekleştiriyordum. Bu kalem formundaki ürünü görünce denemek istedim. Bir tarafı açık fondöten bir tarafı ise aydınlatıcı...
Fiyat maalesef hatırlamıyorum. Fişi kaybettiğim için. 

Kiko Perfect Eyes Duo Highlighter Pencil

Kiko Perfect Eyes Duo Highlihter Pencil

Kiko Volumeyes+ Active Mascara
Kiko Volumeyes+ Active Mascara: Kikonun daha önce maskarasını deneme şansım olmamıştı. Ucu üçgen formda, kıl fırçalı bu maskaraya seçtim.

Kiko Volumeyes+ Active Mascara

Kiko Precision Kaş Kalemi
Kiko Precision Kaş Kalemi: Kaş kalemim bitmek üzereydi. Renklerini elimde deneyip memnun kalınca bir tane almak istedim.

Denedikten sonra hepsinin yorumu gelecek.
Peki siz indirimde neler aldınız? Deneyip memnun kaldığınız ürünler neler? 
Merakla bekliyorum.
 Sevgiler :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası