Mac Face & Body Fondöten

Mac Face & Body Foundation
Tekrardan herkese merhaba! 
Hazır Mac %20 indirime girmişken severek kullandığım bu fondöteni sizinle paylaşmak istedim.
Genel olarak herkesin severek kullandığı bir fondöten kendisi. Bende herkes öve öve bitiremeyince bir şans vermek istedim. Normalde fondöten kullanan biri değilim..


Mac Face & Body Foundation
Adından da anlaşıldığı gibi kendisi hem yüz hemde vücut için kullanılabiliyor.
Su bazlı ve ince yapılı bir fondöten olduğu için günlük kullanıma uygun.
Aynı zamanda suya dayanıklı.
Yapısı çok akışkan. Kullanmadan önce iyice çalkalamanız gerekiyor. 
Sürdüğünüz andan itibaren cildiniz sağlıklı, aydınlık bir görünüme kavuşuyor. En çok da bu yanını seviyorum. Daha fresh bir görünüm istediğim zaman strobe cream ile beraber uyguluyorum..
Ürünün içinde aynı zamanda cildi nemlendirip forma sokmak için bir kaç nemlendirici bulunuyormuş.
Kapatıcılığı çok az. Yok denilecek seviyede diyebilirim. Hafif cilt tonunuzu eşitliyor.
Ben nemli süngerimle uygulamayı seviyorum. Eğer süngerin ürünü emdiğini düşünürseniz buffing brush tercih edebilirsiniz. 
Ürün tüm cilt tipleri için uygun. Fakat yağlı ciltlerde aşırı parlama yapacağını düşünüyorum. Kuru ciltliyseniz eğer verdiği ışıltıya bayılacaksınız :)

Normalde dediğim gibi günlük makyajımda fondöten kullanan biri değilim. Cildimi soluk hissettiğim zamanlar uyguluyorum. Ve gerçekten çok memnun kaldım. Her hangi bir sivilce irritasyona sebep olmadı..  
50ml 86 tl. 120 ml ise 109 tl.

Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiyle kalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası