Neutrogena Tek Adımda Makyaj Ve Yüz Temizleme Jeli

Neutrogena Tek Adımda Makyaj Ve Yüz Temizleme Jeli
Herkese tekrardan merhaba :)
Makyaj yapmayı çok seviyoruz ama ya temizlemek? 
Hele ki gün içinde çok yorulduysanız..
Eve geldiğimde TV karşısı kanepeye yığılıp yüzündeki makyajla vicdan azabı çekenler vardır elbet benim gibi :)) 
Neyse ki çok sürmüyor ve cildimi daha fazla yormadan kalkıveriyorum kanepeden.. Ve abartısınız 15 pamuk kullanıyorumdur iki gözümün eyelinerini silmek için. Tam bir işkence.
 Her gün eyeliner kullanan biriyim. 
Haliyle ne makyaj temizleme suyu ne pamuk yetiştirebiliyorum kendime..

Neutrogena Tek Adımda Makyaj Ve Yüz Temizleme Jeli
Bir ara gözüme çarpan bu ürünle karşılaştım.
 Araştırmak istedim almadan önce. Kullananlar çok memnundu.
 Almaya karar verdim fakat ürün birden karaborsa. 
Nedenini bilmiyorum ama watsonslarda ve gratislerde bu ürüne rastlayamıyorum bu aralar. 
Neyse tesadüf bir marketin kozmetik bölümünde bulup çılgınlar gibi sevinerek aldım kendisini. 
2 aydır kullanıyorum. 
Aşırı memnun kaldığım için sizinle de paylaşmak istedim.

Ürüne bir göz atalım;

Neutrogena Tek Adımda Makyaj Ve Yüz Temizleme Jeli
İpeksi ve yumuşak formülü ile yüzünüzdeki tüm makyaj hatta suya dayanıklı göz makyajını bile zorlanmadan temizler.
Cildinizi kir ve yağdan arındırır.
Cildinize ferah ve temiz bir his kazandırır.
Suya dayanıklı göz makyajı, likit ve kompakt fondöten, allık, göz kalemi ve ruj gibi makyaj çeşitlerini tahrişe yol açmadan temizler.
Gözenekleri tıkayabilecek tüm kalıntılardan cildi arındırır.
Yağlı his bırakmaz.
Hassas göz çevresi ve lens kullananlar için uygundur.
Yağsızdır.
Hipoalerjeniktir. ( Alerji riskini minimuma indirecek şekilde formüle edilmiştir.)
Dermatologlar tarafından test edilmiştir.

Kişisel yorumlarım;

Ürün görüldüğü gibi pompalı bir ambalajda. 
Kokusu mükemmel hafif ve bir o kadar güzel, kokladıkça koklayasım geliyor. 
Uygularken elimi ve yüzümü nemlendirip 1 pompa kadar avucuma sıkıyorum. Ellerimle köpürtüp gözlerim kapalı bir şekilde o kömür karası makyajıma uyguluyorum. Masaj yaparmış gibi köpürtüyorum. İyice duruluyorum. Yetmezse tekrarlıyorum. En fazla 2 pompa kullanmış oluyorum. Ve kesinlikle tek bir eyeliner, rimel kalıntısı olmuyor. Kirpik diplerim bile temizlenmiş oluyor. 14263 tane her yere bulaşan makyaj temizleme pamuklarından kurtardı beni. Çok pratik ve vazgeçilmezlerim arasına girdi bile.
Suya dayanıklı makyaj yapmadığım için henüz deneme şansım olmadı bunun hakkında bir şey diyemem. 
Onun dışında normal bir temizleyici jel olarak değerlendirecek olursak yine başarılı bir ürün.
Gerçekten cildimin temizlendiğini hissettiriyor. Yumuşacık yapıyor. 
Kuru ciltli olmama rağmen kuruluk problemi yaşamadım. Zaten ardından tonik ve nemlendircimi uyguluyorum sorun olmuyor. 
Yağlı bir his bırakmıyor. 
Bence tüm cilt tipleri rahatlıkla kullanabilir.
Fiyatı; 20 TL civarındaydı.
Bulunca hemen atın çantaya.
 Yazının başındada belirttiğim gibi Watsons ve Gratis mağzalarında göremiyorum artık.
 Acaba kaldırılma gibi bir durum söz konusu mu? Korkmuyorda değilim..

Son olarak Anneler Günü İndiriminde Migros marketlerde %50 indirimle kendisi 10 TL ye düşmüş oluyor. İndirimde alınacaklara eklensin :)

Edit: Yaz aylarında cildimin karmaya dönmesinden dolayı t bölgemde yağlanma oluyor. Bu ürünle yüzümü temizlediğim zaman gerçekten fazla yağını aldığını gözlemliyorum. Kalıcı tedavi edici bir çözüm olmasada yüzdeki yağı gerçekten güzel temizliyor..

Sevgiler..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası