Anneler Günü İndirim Alışverişim

Anneler Günü İndirimi
Güzel bir hafta sonu ile herkese merhaba :)
Anneler Günü geliyor diye indirime girmeyen mağaza kalmadı sanırım. Bu nedenlerdir ki benimde gezmediğim yer kalmadı :) 
 Bu indirimde kişisel bakım marketleri yerine normal market indirimlerini daha çok sevdim. Gerçekten daha uyguna düşmüştü bir çok şey. 
Kozmetik ihtiyacım pek fazla yoktu ve bu konuda kendimi frenliyorum o yüzden daha çok bakım ürünlerine yer verdim.
Çok uzatmadan ürünlere başlayalım;

Ral Techniques Setting Brush
Real Techniques Sabitleme Fırçası: Bu markanın makyaj süngerini kullanıyorum. Ve çok memnunum. Yenisi almaya gitmiştim ama kalmamıştı maalesef. Fırçaların indirime girdiğini görünce dayanamadım tabii. Bu sabitleme fırçasını aldım. Daha çok göz altımı sabitlerken kullanmayı düşünüyorum :)
İndirimsiz Fiyatı: 25,50 TL  Migros İndirim Fiyatı: 12,75 TL
Nivea Lip Butter
Nivea Lip Butter: Tamamen merakımdan dolayı aldığım bir ürün kendisi. Frambuaz aşığı olduğum için bunu tercih ettim. Kullanalım bakalım nasılmış :)
İndirimsiz Fiyatı: 9,90 TL  Migros İndirimli Fiyatı: 4,95 TL
Trim Et Pensi- Fe Tırnak Makası- Fe İtici Sıyırıcı Törpü
Trim Et Pensi: Et pensi fiyatları genelde uçuk oluyordu. İndirime girdiğini görünce kaçırmak istemedim. 
İndirimsiz Fiyatı: 34,90 TL  Migros İndirim Fiyatı: 17,45 TL
Fe Tırnak Makası: İndirimsiz Fiyatı: 3,50 TL  Migros İndirim Fiyatı: 1,75 TL
Fe İtici Sıyırıcı Törpü: İndirimsiz Fiyatı: 4,25 TL  Migros İndirimli Fiyatı: 2,13 TL
The Balm Meet Matte Hughes Commited 
The Balm Meet Matte Hughes: İndirime girmesini beklediğim ürün :) Aslında bu kadar şanslı olacağımı düşünmüyordum malum en çok tükenen renklerden biri commited rengi. Hemen kaptım reyonda görünce. 
Gratis İndirim Fiyatı: 20,90 TL
Eklips Professional Styling Brush
Eklips Professional Styling Brush: Gratis İndirimli Fiyatı: 6,90 TL
Diadermine Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu & Tonik 
Diadermine Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu & Tonik: Makyaj temizleme suyum bitince farklı markaları denemek için değişik ürünler alıyorum. Watsons çalışanı tavsiye edince aldım. Bu ürünü anneler günü indiriminden almadığım için fiyatını maalesef hatırlamıyorum.. Deneyip yorumlayacağım.
Nip+Fab Glycolic Scrub
Nip+Fab Glycolic Scrub: Bu ürünü Görkem Karman sayesinde keşfettim. Cilde çok iyi geldiğini hatta düzenli kullanımda güneş lekeleri ve ciltteki pütürlerinin yok olması gibi olumlu bir çok yönünü duyup aldım. Kullanmaya devam ediyorum. Tamamen emin olduğumda yorumlarımı paylaşacağım. Watsons'dan indirimsiz haliyle 34 TL gibi bir fiyata almıştım. 

İndirim alışverişim böyleydi :) 
Umarım alışverişe gideceklere ufak bir fikir olur..

Bu arada başta canım annem olmak üzere bütün annelerin anneler gününü kutluyorum..

Herkese mutlu haftasonları :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası