Pure Beauty CC Cream

Pure Beauty CC Cream
Herkese merhaba!
Çok severek kullandığım cc kremi sizinle paylaşmanın vakti geldide geçiyor :) 
Daha önce cc - bb krem kullanmayan birisiyim.

Özel günler dışında fondöten bile kullanmam hatta. Çok fazla cilt problemim yok ve yüzümde kalıp gibi duran ağır şeylerle dolaşmak hep rahatsız etmiştir beni. Zaten cildim de kabul etmiyor bir gün sürsem ertesi gün  illaki sivilce çıkıyor.. Kuru bir cilde sahibim takip edenler bilirler. Mat görünümden hep kaçmışımdır. 

Zaten ıslak görünümlü makyaja hastayız :) 
Cildim için hafif kapatıcılıkta aydınlık görünüm verecek aynı zamanda nemlendirecek bir ürün arıyordum. 
Ve Cc krem arayışlarına girdim. Neden cc derseniz; bb kremler kadar kapatıcılık istemediğimden..
Cc kremlerin renk eşitsizliğini tedavi etme özelliğine sahip olması ve hafif yapılı olmasından dolayı bu ürünlere yöneldim.. Pure Beauty CC Kremin çok övgü aldığını gördüm.. İndirimde şans verdim kendisine. İyiki almışım. Çok klişe cümle oldu artık ama hakiketen övgüyü hak ediyor.
 Çünkü beklentilerimi karşılayan bir ürün oldu..


Hemen içeriklerine ve vaatlerine göz atalım;
İçeriğindeki öncü pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici-inci teknolojisi ile cilt tonunuzu düzenlemeye ve cildinizi nemlendirmeye yardımcı olur.
İsviçre patentli Syn-Coll ve Ecocert sertifikalı organik içeriklerin karışımı ve portakal kabuğu yağı içeren Alpaflor Gigawhite ve bulgar gül suyu içerir.
Tek bir ürünle güzel bir görünüme sahip olmanıza yardımcı olur.
Cilt rengini düzenleyici, nemlendirici içerikleriyle cildinizin pürüzsüz, lekesiz hoş bir görünüm kazanmasını sağlar.
GFK 30 ile cildinizi UV ışınlarının zararlı etkilerinden korumaya yardımcı olur.
Paraben içermez.
Alkol içermez.
Lanolin içermez.
Pure Beauty CC Cream

Kişisel yorumlar;
Yazının başında da belirttiğim gibi severek kullandığım bir ürün oldu. 
İyice nemlendirdiğim cildime makyaj süngerim yardımıyla uyguluyorum. 
Hafif yapılı.
Cildinizi iyi nemlendirmeden sürerseniz tek başına işe yaramıyor nemlendirme özelliği. 
Kuru ciltler için özellikle.. 
Kapatıcılığı makul seviyede. Sorunsuz bir cildiniz varsa hafif ve yeterli gelecektir.
 Zaten aman aman bir kapatıcılık için almamıştım kendisini.
 Renk eşitsizliklerini güzel nötrlüyor. Kızarık olan bölgelerde daha başarılı.
İki rengi bulunmakta. İvory ve Natural.
 İvory açık tenliler için öneriliyor. Ben buğday tenli olduğum için Natural tonunu seçtim.
Güneş koruma faktörü olması +puan.
İçeriğine de bir + puan daha.
Pure Beauty CC Cream 
En sevdiğim özelliği de sürdüğümde cildime doğal bir ışıltı katması oldu.
Bir çok blogger tavsiye ederken yarısı da bu ürünü sürüp disko topuna benzediklerini söylüyor. Bu yönden sevmeyenleri de çok  :) İlk elimde denediğimde cidden baya simli durduğunu fark ettim. Ama yüzünüzde kesinlikle öyle durmuyor. Bir nevi highlighter etkisi yaratıyor. Sağlıklı bir ışıltı. 
Yağlı ciltlerin seveceğini düşünmüyorum ama kuru ciltlere kesinlikle tavsiyem :)
Fiyatı 30TL civarında. İndirimli haliyle 20 TL ye almıştım.
Bitince alınacak ürünlerimden. Watsonslarda bulabilirsiniz.

Başka CC Krem önerileriniz varsa merakla bekliyorum..
Hoçakalın :)








Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası