Loreal Paris Perfect Match Concealer

Loreal Paris True Match Concealer
Merhabalar!
Bugün göz altı problemli olanlara önerebileceğim uygun fiyatlı bir kapatıcıdan bahsedeceğim.
Maalesef bu durumdan bende çok muzdarip birisiyim.
Uykumu almadığım zamanlar, geç yattığım saatler, masa başı bilgisayar işleri derken sabah kalktığımda gözler şiş ve koyu halkalar belirgin bir şekilde uyanıyorum.. Hal böyle olunca concealer vazgeçilmezler arasına giriyor. Hele ki göz altlarınız birazda genetikten kaynaklanıyorsa.. 

Bu ürünle yine bir tavsiye üzerine tanıştım. Uygun fiyatlı orta-yüksek kapatıcıların arasında gösteriliyor kendisi. Loreal benim en sevdiğim markalardan biri olduğu için hiç tereddüt etmeden attım sepete. Kullanmaya başlayalı 1 ay oldu artık deneyimlerimi paylaşma zamanı :)

Ürünün vaatleri şöyle;
Göz altında c vitamini etkisi
Yorgunluk izlerini gizler C vitamini ile canlandırır
Sünger aplikatörü ile kolay uygulama sağlar

Loreal Paris True Match Concealer
Kişisel yorumlarım;
Öncelikle şunu söylemek gerekirse bu ürünün c vitamini barındırdığını bilmiyordum.
Ta ki sizin için içerik araştırması yapana kadar.. Bunu öğrenmek bir nebze sevindirdi beni.
Ürünün başlığı yukarıda görüldüğü gibi. Kolay kullanım sağlıyor.
Bazı arkadaşlar hijyenik olmadığını söylemişler. Kendinize ait ise sorun olacağını düşünmüyorum..
Ürün 5 ml.
Kıvamı ne çok sıvı ne de çok kremsi. Bu yüzden kullanımı çok kolay.
Örtücülük orta-yüksek.
Çok aşırı koyu halkalarınız varsa corrector kullanarak işin üstesinden gelebilir diye düşünüyorum.
Pudra bitişli bir concealer o yüzden kullanırken hızlı hareket etmeniz gerek, çabuk sabitleniyor.
Maalesef ki çizgilere dolma yaptı bende. Pudra bitişli olmasına sevinerek almıştım ama işe yaramadı..
Parmaklarımla pıt pıt göz altımı tazeler durumdayım hep.
Ama bu sizi yanıltmasın. Çünkü ben ne sürdüysem göz altımda çizgi oluşuyor.
 Göz yapımdan kaynaklı. Nasıl anlatsam şiş gibi düşünün yapısını. O yüzden hemen altına toplanıyor kapatıcı.
Ama yinede kullandıklarım arasında minimum toplanma yapan ürün diyebilirim.
Oksitlenip renginde koyulaşma olmuyor.
Nemli makyaj süngerimle uyguluyorum. Fırça ve parmaklarımla uygulamayıda denedim. Ancak pudra bitişli bir ürün olduğu için fırçayla zorlanıyorsunuz. Homojen dağılmıyor.
Nemli sünger kullanmanızdan yanayım.
Süngeri olmayan parmakları devreye sokabilir :))
Ürün göz altlarında kuruma yapabilir kesinlikle iyi bir nemlendirici ile kullanmanızı tavsiye ederim.
Fiyat: 32TL civarında. İndirimde 20 TL  gibi bir fiyata almıştım.

Son olararak;
Şuan için günlük uygun fiyatlı favori concealer'ım budur. Biterse yerine alınacak. Aynı zamanda yeni ürünler aramaya devam..

Sizin favori concealer tavsiyeleriniz neler?
Merakla bekliyorum :)


Yorumlar

  1. Denemelisin. Tesekkur ederim :))

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim begenmeniz cok mutlu etti :) hemen geliyorum :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nascita Pro 267 | Yuvarlak Uçlu Kapatıcı Fırçası